zaterdag 11 juli 2015

Afbeeldingsresultaat voor zonnetje zon tekening het is mooi weer, het zonnetje schijnt, na al die serieuze woorden en gedachten, eventjes een glimlach, zonnegroet en nu t weekend in!
Af en toe is het tijd voor serieuze gedachten, overdenkingen en overpeinzingen (wat is het verschil aaaaah...die Nederlandse taal ook...die linguïstiek...vooral die socio- linguïstieke kant ervan...die kan soms zooooooo giga en mega interessant zijn....Tegelijk zo vreselijk ingewikkeld en soms zo vermoeiend..! Dan neem ik het er nu van. Gesprekken met reisverhalen, andere culturen, zo gaat dat worden dit weekend.
Een bezoekje aan mijn vader. Een boek net begonnen, ga ik met gras natuur en diertjes om me heen, een uurtje voor mezelf pakken. Voor zover ik dat zelf toelaat...
Of anders in stilte mijmeren, mijn mijmeringen overpeinzen, overdenken...
UUUUH....Toch maar eens die dikke Van Dale (nieuwste uitgave is er..!!) raadplegen...
Jippie! Weer iets om verheugd over te zijn !!


1 opmerking:

  1. ik schrijf doit even namens jevader. hij kanzelf niet reageren omdat hij geen emailacount heeft.
    Ik heb alles voor hem uitgeprint en hij is nu druk aanhet lezen.
    Hij wenst je een goede nacht en morgen gezond weer op.
    Liefs van Benno XXXX

    BeantwoordenVerwijderen