maandag 28 september 2020

  

Het paard dat voor het eerst een luchtballon van dichtbij zag. 

Een enorm blaas geluid. Ineens, naast onze tuin en achter een van onze schuurtjes en fruitbomen. Een huppelend paard. Blij? verbaasd/ Iets interessants te zien, naast het Gewone dagelijkse?


In elk geval, was het paard aan het rennen, galopperen en volop aan het kijken.

De luchtballon was echt heel dichtbij!







Ik keek vanaf mijn stoel, met onze bejaarde, toen nog zieke kat, op schoot toe.
Mijn man kon er dichter bij en naar toe lopen en bracht me verslag.
Het was maar kort, want luchtballonnen gaan snel.
Maar het was echt een heel kort, vrolijk (denk ik) en gekleurd moment. 

In tijden van Nu, zijn Momenten soms zegeningen. Ik vond dit werkelijk prachtig om te zien en mee te maken.
de kat? deze lag te slapen en is zo goed als doof, deze sliep door. En ik gaf hem een knuffeltje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten