zondag 20 mei 2018

kraan
Afbeeldingsresultaat voor waterkraan kunstAu, de kraan was heet. Ik brand mijn vingers
Zegt niks
Je had de kraan net gebruikt
Ja, en?
Je hebt hem niet koud gezet
Ja, en?
Ik heb me verbrand
Dat zei je al
Ja, maar omdat jij de hete kraan had gebruikt en daarna niet op koud had gezet, heb ik me verbrand; je zou ook :'sorry' kunnen zeggen, vind ik logischer
O?
Ja
Zegt niets
Vind jij dat dan niet logischer?
Nee
En hoe moet ik dan dan vragen?
Dat je je vingers hebt verbrand omdat ik de kraan gebruikt heb met heet water en geen koud water erna heb gebruikt, met de vraag erbij, of ik dat een volgende keer anders wil doen, namelijk: even de koud water kraan aan zetten als ik de hete kraan heb gebruikt.
Ok, dus dat moet ik de volgende keer zeggen
Ja
Zijn wel veel woorden he
(Stil)
En je vindt dat ik vaak teveel woorden gebruik...?
(Stil)
En dit vind ik nou gewoon logisch en simpel, met weinig woorden zou ik hiervoor nodig hebben
(Stil)
Ik zal het proberen, een volgende keer (glimlach)
(Stil, geen sorry)
Goed?
(Stil)
Goed
Ok





Geen opmerkingen:

Een reactie posten