woensdag 9 mei 2018

groene spikkels

Mijn keuken zit onder de groene spikkels! Modern gezien, zo je dit als volgt kunnen zien:Afbeeldingsresultaat voor groene puntjesAfbeeldingsresultaat voor groene puntjes
Afbeeldingsresultaat voor groene puntjesAfbeeldingsresultaat voor groene puntjes
Maar zo zag het er niet helemaal uit. Het was toch iets anders.
Hoewel het me na een poosje toch wel heel veel overeenkomsten deed geven....

Een raadsel. Tevens Goeie Vraag: Hoe is dit groene spikkel spetter festijn ontstaan?

Ok, ik geef enkele hints:
Afbeeldingsresultaat voor spinazie blaadje tekeningAfbeeldingsresultaat voor vergiet
Tip: Het lag niet aan het gebruikte materiaal. Meer aan de gebruiker, denk ik. Of aan het ontbreken van de aanwezigheid van (het gevoel)van eigenaar(schap).

Hoe zijn de spikkels verdwenen? Dat laat ik aan jullie fantasie en creatieve denkvermogens over.
Eerst de vraag: hoe zijn deze groene spikkels gekomen en waar komen ze vandaan?
Aardse groene wondertjes, die mij zeker een verwondering gaven. Met name achteraf. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten