woensdag 9 september 2015

 Afbeeldingsresultaat voor aangenaam onaangenaam
Combi van iets vervelends  met wat aangenaams 

Energie, dat moet nog groeien. of niet. 
Anders is het een kunst, ermee om te gaan. 
Sommige andere mensen kunnen daar zo over zeiken. 
Die willen van alles met me of samen met me. 
Heel aardig en leuk. 
Moet wel de energie hebben. 
Lijkt wel alsof sommige anderen nooit moe zijn. 
Of vergeten dat een ander mens dat wel eens zou kunnen zijn. 
De teleurstelling druipt er dan af. 
Ben daar helemaal klaar mee. .......Afbeeldingsresultaat voor moe  cartoonAfbeeldingsresultaat voor moe  cartoon

uit te leggen dat ik moe ben .....(nu niet blabla, jaa vind het ook jammer-verhaal blabla, troost de ander ipv dat de ander mij een pluim geeft voor mijn gedane zaken en energie evrbruik, maar neeee: teleurstelling blabla....word hier moe van......!Blabla ja ik zou echt een andere keer, nu eigenlijk wel zou hebben gewild blabla, als ik niet zo meo was en blabla...AAAAH...Ik word hier nou nog veeeeeeel vermoeider van.......!.

Compliment ontvangen. Afbeeldingsresultaat voor compliment cartoon YESSSSSSS!!!!!Afbeeldingsresultaat voor compliment cartoon

Daarna ophouden met doordrammen en mijn rust niet verstoren. heb ik al te lang laten gebeuren.
Word daar dan nog vermoeider van ook. Met uiteindelijk, dat ik zeg: ik spreek helemaal niet meer af met die persoon. Zo verloor ik wat 'vrienden'. of misschien verbeterde ik mijn zicht. Inzicht. Naar uit zicht.

Afbeeldingsresultaat voor leuk en niet leukAfbeeldingsresultaat voor moe  cartoon zeg: NEE!

En morgen straaaaaal ik weer!!!!Afbeeldingsresultaat voor moe  cartoon


Zo verloor ik wat 'vrienden'. of misschien verbeterde ik mijn zicht. Inzicht. Naar uit zicht.
 
en wat geeft dit een rust! Ongelofelijk.....
En dan nu naar buiten, bij de waterval zitten, bij de loslopende kippetjes en genieten van de nazomerzon!


Afbeeldingsresultaat voor relax tekening


Geen opmerkingen:

Een reactie posten