zaterdag 18 april 2015

Afbeeldingsresultaat voor fiets art

Ouder worden
Alles loopt
Loopneus
Loopoor
Kwijl
Plas loopt
Ik ga op de loop
Ik loop weg
Men zegt: ga toch fietsen
Dus: ik ga fietsen
Ik loop ervoor weg


Leeglopen
Ik loop leeg
Lekker, leeglopen
Dan kan ik
Me weer ergens
Mee vullen
Wens vervullen
Vol laten lopen
Niet laten overstromen
Met de stroom mee (nieuw contact maken)
Totdat ik bijna overloop
Dan ga ik weer op de loop
O nee
Fietsen


Afbeeldingsresultaat voor fiets art
Loop-fiets
Eerst kon je nog niets
Begint met loopfiets
Ah
Vandaar de verwarring
Ooit begonnen met loopfiets
Karretje, geduwd
Toen lopen
Toen fiets
Toen combi
Toen lopen
Toen fiets
Wordt dan als je ouder wordt
Weer loopfiets
Dan karretje geduwd, moderner, met accu
En dan, kun je weer niets

Twee kanten
Omkeren
Afbeeldingsresultaat voor fiets artAfbeeldingsresultaat voor fiets art
We leren nu al omdenken



Bij de tijd
Ik ben bij de tijd
Ik heb alle tijd
Soms ben ik de tijd vergeten
Soms ben ik de tijd kwijt
Flow. Of ertegenover.
Dan pak ik de tijd terug
En ben weer bij de tijd

Zo gaat het nou. Bij tijd op en af.

Als je maar niet naast de tijd leeft
De tijd hebt aan jezelf en alles om je heen
Of naast je schoenen loopt
Want dn heb je een hele tijd
Zere voeten
En ben je daar een tijd mee zoet
Dat heelt de tijd
En is in geheel de tijd weer bijtijds, wat heel wat is, in deze tijd.
Neem er tijd voor.
Afbeeldingsresultaat voor time is now watchAfbeeldingsresultaat voor time is now watchAfbeeldingsresultaat voor time is now watch



Geen opmerkingen:

Een reactie posten