vrijdag 27 maart 2015


vrijdag 26 maart 2015
wat gedachten die ik afgelopen dagen tegenkwam, door mijn hoofd dwarrelden en die ik weergeef op papier; waar een ieder van kan maken, op een eigen manier


Daar trap ik niet in, die doortraptheid.


Wakker worden na een schrik (kel) winterslaap

Jeugdtrauma; gelukkig ben je straks bezig met je tweede jeugd…

Punnik trauma op school:
Je moet er doorheen. Door die spaghetti en klosjes punnikgaren Anders ben je echt goed de klos.

Ik zie een roze wolk en hemel mezelf op.
Ik ben in de wolken.
Het onzichtbare is verscholen achter het zichtbare.
Onuitwisbaar.
Als je dit voelt, is zien onnodig.
Als je dit niet voelt en nooit gaat zien,
Blijf je onbewust van, dat dit verscholen is en er is.
Blijf je in het ongewis, dat dit er is.


Sommige mensen moeten dat hebben van het zien. Het zelf zien.
Voor anderen is het voelen al genoeg, om te weten.



Bamboe tuin, soort bos geweest, zoooooomooi!!!
Ik ga foto's die ik maakte, nog op dit blog zetten...! Alsof we in een soort sprookje wandelden, maar dan echt. Alhoewel, wat is echt?
Behalve, dat het nog wat te koud was (brrrrrr...kou kleummmmmm) en straks pas planten in bloei staan, was het prachtig!!!! We willen weer!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten