maandag 23 maart 2015

dag blog eerste blog dag

maandag 23 maart 2015
wat kiekjes om mee te beginnen...

Want vandaag hoor ik de vogeltjes in de verte...buiten...zoooo mooi....
het is wat koud en wilde ze beter horen
brrr bibberen buiten...
Tjee wat een ontdekking. helder moment !!!
Yessss Weljaaaaa...heb nu 8 uur vogelzang!!! In huis maar liefst!!!!
Youtube, echt geweeeeeldig!!!!
Wat een uitvinduing, die techniek!!

Wel even omschakelen, denken dat het in het NU is. En: echt is. Datw as en is het ook. Ok. 
En zo is (eeeh..was...-ssst...! het vogeltje..ssst) he

doet me denken aan het bos, november 20143, met papa
samen in het bos


het vogeltje is de draad nog niet kwijt....
geen draadjes los hangen

wel takjes verzamelen
draadjes wol
nestjes bouwen
onze aanhanger staat vol takjes en takken gereed om af te voeren naar...
zitten er twee bruine vogeltjes in, 2 zwarte en een roodborstje en 1 geelborstje bijna...
die namen een hapje van wat lekkers aan het vogelvoederhuisje
ok, ik geef toe, ben geen kei (wel een steen) in vogelnamen
Acht wat doet de naam van het beesssie er nou toe
Het is de aard van het beessie, dan is het goed
Zeggen ze bij mij oom wel eens :)

 een enerverende ontdekking (blijkbaar niet zo wijs)

Ik hoor getuk, dacht dat het een specht (hey!!! ik ken 1 naam...!) was, maar ik was het zelluf....tikketik...toetsenbord zang...:)

 deze vond ik erg leuk haha hihi o zo wijs :)

 kwaak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten