zaterdag 1 juli 2017

zaterdag 1 juli
regen regen maar ondertussen schijnt de zon
er gebeuren zoveel dingen tegelijk, mooie dingen, andere dingen.....
ik zocht wat mooie plaatjes op:
Afbeeldingsresultaat voor compleet life puzzle little chicken natureAfbeeldingsresultaat voor kuikentje art
dingen die me bezighouden...
kuikentje 2 dagen in 'couveuse' en weer terug bij mama kip Piep

Afbeeldingsresultaat voor kuikentje artAfbeeldingsresultaat voor kuikentje art

was heel even wennen maar liep snel met zijn broertjes en zusjes mee. Zou het kuikentje dit nog herinneren? Als hij 'groot' is...die eerste 2 dagen van zijn leven...?

Afbeeldingsresultaat voor kuikentje artAfbeeldingsresultaat voor kuikentje art

Ben ondertussen weer verslaafd geworden aan haken. Nu iets makkelijks, kan tegelijk tv kijken en denken en luisteren. tegelijk fysio oefening voor mij.

Nu zijn er zoveel prachtige kleuren en wollen....dat ik er van de week gewoon in bed nog kleuren en patronen van voor me zag....

Afbeeldingsresultaat voor kindertekening kip met kuikentjesAfbeeldingsresultaat voor kindertekening kip met kuikentjes

een plaatje dat me deed denken aan vroeger (en aan mijn pas overleden vader die veel in die tijd leefde, de laaste tijd van zijn leven). En een kindertekening, wat ik vaak zo prachtig vind; het geeft zo puur de kijk weer, van hoe het kind de dingen ziet, beleeft en ervaart. Met zo min mogelijk ruis op de lijn.
Afbeeldingsresultaat voor heel veel kraaien op draden smorgens vroeg hoorde ik de merel zingen op ons dak en zag oneindig ver op het station kraaien op de draden.....het leek wel een spook moment, mysterieus en een wodner wereld moment....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten