woensdag 2 maart 2016

Buro opruimen vandaag.....ik vind allerlei papiertjes.....hier enkele notities ervan...:
Afbeeldingsresultaat voor bureau met veel papiertjesAfbeeldingsresultaat voor bureau met veel papiertjes
Geschreven in december, verder niet afgemaakt. Mijn blog toen een poosje niet bijgehouden. In december was ik bezig met het opruimen van spullen uit mijn ouderlijk huis, van mijn dementerende vader en inmiddels 12 jaar overleden moeder (met Kerst)

Zijn spullen zijn van hem
Dat is wat ik weet, altijd al wist
Hij weet het niet meer
En vraagt het keer op keer
Ik moet ze wegdoen, bewaren, opslaan
Mijn logische geest zegt dit, doet dit
Mijn gevoel reikt soms....

Afbeeldingsresultaat voor bureau met veel papiertjes   Afbeeldingsresultaat voor bureau met veel papiertjes
Op de tv gehoord:
Geluk is pech met vertraging Afbeeldingsresultaat voor tv kijken tekening

En:
Werkelijkheden zitten tussen twee waarheden in.

Afbeeldingsresultaat voor waarheid

En ook:
Waarom schaamt een man zich voor zijn mannelijke deel van zijn lichaam, terwijl dit juist is, wat hem veel bezighoudt en trots op zou moeten zijn? Aldus een dokter op tv.
Afbeeldingsresultaat voor shame Afbeeldingsresultaat voor shame Als ik eerlijk ben, snap ik daar ook niks van; mennen zijn vaak zo bezig en trots op hun manlijk deel Afbeeldingsresultaat voor smile quotes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten