vrijdag 19 juni 2015


Afbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekeningAfbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekeningAfbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekening



Getik
Terwijl de tijd door tikt.
Zoals het klokje thuis tikt.....
Als je een thuis hebt en dit zo voelt
Vrienden hebt en een veilig gevoel bij jezelf
Dat is, wat tikt, eh ... telt
Vogeltje tik tegen 't raam...tik tik tik....

Kraai
Nu ik dit zo vertel, denk ik aan de kraai, die heel af en toe een tik-versje tikt op ons slaapkamerraam om 5 uur.
Hoewel dit tijdstip niet mijn helderste is, vind ik dit een werkelijk prachtig concert! Zeker om vanuit rust waar te nemen. Laten we dit als bijzonderheid houden. Want bijzonder, dat is het zeker.

Afbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekening



verbinding
maken of als deze is verbroken, kun je het volgende doen:
is er wel contact gemaakt
contact maken
even de stekker eruit en opnieuw contact maken
een ander voltage proberen
of andere golflengte
heb je op de juiste knop gedrukt
bekijk de gebruiksaanwijzing
resetten
overweeg een verdeelstekker
is er een snoer of draadje los



Afbeeldingsresultaat voor stekkerdoos tekeningAfbeeldingsresultaat voor stekkerdoos tekening



Vogeltjes en 'mijn merel'

Afbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekeningAfbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekeningAfbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekeningAfbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekeningAfbeeldingsresultaat voor klok vogeltje tekening



Geen opmerkingen:

Een reactie posten