maandag 11 september 2017

zolder
     niezen
           oud
                stof
                     rook
                           herkenbaar
                                   vertrouwd
                                            veilig
                                                  even weer kind
                                                         even weer toen
                                                                nieuwgierig
                                                                       even een stapje terug in de tijd



Afbeeldingsresultaat voor oude  zolderAfbeeldingsresultaat voor oude  zolder spulletjesAfbeeldingsresultaat voor oude  zolderAfbeeldingsresultaat voor oude  zolderAfbeeldingsresultaat voor oude  zolder spulletjes en soms worAfbeeldingsresultaat voor oude  zolder spulletjesdt het me even wat te veel.....zoveel spullen en indrukken....

Afbeeldingsresultaat voor oude  zolder spulletjesAfbeeldingsresultaat voor oude  zolder spulletjesAfbeeldingsresultaat voor oude  zolder spulletjes Let it be.......Time goes on......
Wat leuk, tussen de spullen van mijn vader en moeder, nu ze er niet meer zijn en ik ze mis, dingen van toen soms mis en ze er toch een beetje weer kunnen zijn, bij mij.
Vreemd ook, te zien, te denken en te ervaren, dat ook zij dingen hebben opgeruimd van hun ouders...en onze kinderen dat weer zullen doen bij ons...later......
Missen, rouwen en verwerken is het gevolg van liefde, zo las ik van de week ergens...ik denk dat dat zo is.....En morgen ga ik weer die zolder op. En spullen sorteren, dan ebdenken, wie ik er een plezier mee kan doen. Want dat zou natuurlijk het aller mooiste zijn....! Een nieuw leven, na een leven...

1 opmerking: